Múlt:

A The Coca-Cola Company már egy évszázada nemzetközi vállalat: az akkor még kimért üdítőitalt először 1897-ben exportálták Kanadába és Mexikóba, a vállalat első külföldi palackozóját 1906-ban avatták fel Panamában. A márka 1927-ben jelent meg Kínában, s harminc év múlva már száz országban volt kapható. (A századik egyébként Sierra Leone volt.)

Hogyan vált a The Coca-Cola Company globális vállalattá, s a Coca-Cola a világ legértékesebb márkájává? A recept egyszerű, de világszerte bevált: egy-egy frissítő pillanatot kínálunk, világszerte napi egymilliárd alkalommal. A történet több mint százhúsz éve kezdődött, egy kis amerikai patikában...

A Coca-Cola relikviákat itt meg is nézheted: Virtuális Múzeum

A híres kontúrüveg...és a története.

Jelen:

A The Coca-Cola Company mára a világ legnagyobb italgyártójává vált, több mint kétszáz országban közel 2 400 terméket forgalmaz. Ennek csak egy része a Coca-Cola, sőt, úgy egyáltalán a szénsavas üdítőitalok. Az 55 000 embert alkalmazó The Coca-Cola Company célja, hogy globális italgyártóként felfrissülést kínáljon az egész világnak, egész nap. Szeretnénk, hogy mindenki, akivel kapcsolatba kerülünk, egy kicsit több optimizmussal tekintsen a jövőbe. Szeretnénk, ha nem csak egy vállalatként tekintetnének ránk, hanem egy olyan cégként, amely mindig tesz valami pozitívat alkalmazottaiért, fogyasztóiért, a környezetéért, a közösségért.

 

Jövő:

A Coca-Cola jövője biztosított, a marketing az ilyen terméket nevezi a BCG-mátrix alapján "fejőstehénnek", azaz hatalmas piaci részesedés van jelen a piacon és viszonylag állandó a növekedés mértéke, mivel már jóformán mindenhol ott van a Coca-Cola Company a termékeivel, nem csak kólát, de jegesteát és még sok mást is gyártanak, forgalmaznak, legnagyobb vetélytársuk a Pepsi Company...